Badrumsväggar uppe

   
Före                                                            Efter

Skiva på badrumsgolvet är lagt och nu har det också kommit upp skivor på väggreglarna. Så nu kan man verkligen se hur stort badrummet blir. Eller litet snarare. Det blir ju inget spa direkt. Hallen blir inte så trång som vi först var oroliga för.

Jag har hållt mig på vår våning idag och tagit fram julgrejerna och adventsljusstakar. Vi fick en jättefin krans av mamma som hänger på ytterdörren. Juligt och fint!

/M

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Nu har jag läst en lång rad inlägg. Det verkar som om det går framåt med fart nu. Det känns lite konstigt att höra om kyla och julpynt.Vi hade 29 grader varmt i morse och resten av dagen har varit olidlig. Nu hr jag smugit in i sovrummet med aircondition. Jag stod inte ut. Men, egentligen är det ljuvligt. Barna har börjat längta hem till snön, men inte jag. Hoppas bara kontoret är kvar, när jag kommer tillbaka - du är väl inte på plats och bevakar, antar jag.

Må så bra!

2008-12-05 @ 11:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0