Vi har fått hyresgäster

Jippie! Igår blev det klart att vi får hyresgäster. Det känns jättebra.
När jag berättade det på jobbet så trodde en kollega att vi hade fått in möss i huset, eftersom hon själv har problem med en liten husmus som bygger bo i hennes merca.

Nä, vi har fått riktiga hyresgäster. Gött! (Fast mössen kommer väl också snart. Har hört nåt om 10 oktober, det datumet slår aldrig fel. Nåväl vi får se...)

I helgen verkar inte väderprognoserna vara på min måleri-sida. Skulle gärna vilja hugga tag i balkongen. Men så är jag sjuk också så det är väl inte så hoppsan-hejsan.

Nu måste jag gå. Har muffins i ugnen som väntar (och lite smet som jag ska äta)

/M

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Det är jag som har små möss som försöker bygga ett bo på motorn i min bil, dvs under motorhuven. Har någon någon idé om hur man ska bli av med dem?

2008-09-26 @ 12:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0