Vit Biltema-färg duger gott


Lite flammigt efter en strykning

Har följt nära och käras råd genom att välja vit färg på pelaren till trappräcket. Gjorde en strykning nu på kvällen. Jag får nog lägga fler lager för färgen var inte så täckande. (Jo, givetvis använder jag ett munskydd när jag målar vilket gör att jag ser ganska mysko ut. Det är ett jättestort skydd med ett luftreningsfilter. Förbipasserande kanske tror att huset är så utsatt att vi håller på att sanera mot gift eller något.)
 

Samtidigt gjorde H och CJ klart en vägg i ett av lägenhetsrummen med att sätta upp skivor. Mamma har också varit här och slipat och fejat. Jättelyxigt att få sån hjälp.

Nu måste jag snart skaffa ett annat skärp till mina arbetsbyxor, för nu går inte det runt mig!!!

/M


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Vilket slit! Men jag tror räcket blir gör-snyggt!

Otroligt många detaljer blir det.



Du är snyggare utan munskydd!

2008-09-16 @ 10:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0