Är det fler än jag

Är det fler än jag som brukar scrolla ner på den här sidan till bilden jag tog på våra grannars påskgodis?

Hur sjukt gärna jag skulle vilja nypa tag i den där Geishan som ligger mellan aprikosen och jordgubben, lite nonchalant placerad? Ungefär som plockepinn skulle jag tyst och långsamt, utan att göra ett märkbart spår i skålen plocka upp den med tumme och pekfinger.

Sedan skulle jag sakta sakta skrynkla ihop det rosa prassliga pappret och därefter varsamt lägga den rumstempererade chokladbiten på tungan och sakta låta den smälta....

Och sen bara helt besinningslöst dyka ner i skålen igen och ta en hel näve och mula in i käften?
Or is it just me having a bad habit about smågodis?

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0