Ny lampa på G kanske?

Igår hittade jag en lampa. En vit en, som skulle passa fint i fönstret i TV-rummet. Tror jag ialla fall. Det är svårt att se det när man ser den i en butik med en massa andra fina grejer.

Köpte lite tyg igår som kan bli nya gardiner. Antingen till köket eller TV-rummet. Men till TV-rummet är jag mer och mer inne på att köpa Himlas hissgardiner. En gardin som jag från början tänkt att kopiera. (Jo, med mammas hjälp då givetvis..) Vi får se. Kan tycka att det kan vara värt att köpa Himlas eftersom jag vet med mig att jag inte kommer byta gardiner inom de närmsta 10-15 åren.

Inatt hade inte jag och Pajas samma dygnsrytm. Tråkigt när det blir så. Att när jag gett honom mat så kan jag inte somna om. Och när han vaknar är man så jäkla trött att man knappt kan stå på benen. Nu sitter vi båda här och förmiddagsmyser i pyjamas. Hans är mycket finare än min. Det är pirater på den,

Snart är det dock dags att sätta på mig ansiktet - det blir lunch på stan idag! En glass också kanske?

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0