Spännande tystnad

Runt om i min bekantskapskrets är det stundande baby-boom. Och av någon anledning så väntas merparten av bebbarna vara färdigjästa under senare delen av april och början av maj. Men detta kan ju givetvis innebära att de kan trilla ner lite tidigare, ja ungefär nu, vid den här tiden.

Och den här tystnaden är så spännande. Alltså nu när det inte rings, sms:as eller mejlas varken från min sida eller deras sida.

En bäbbe kommer de facto att bli Pajas andra kusin. Och jag skulle vilja satsa en slant på att kusinen kommer till världen till påsk. Och om jag måste välja vilken dag så får jag nog säga natten mellan långfredag och påskafton. Ja, det var min satsning det.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0