Utmanad

Blev visst utmanad av min kusin att svara på följande frågor. Here we go:

4 av mina favoritprogram på TV: (Som att jag har tid att kolla på TV???)
- Melodifestivalen är en flykt undan allt elände
- På spåret
- Kommer inte på fler. Vill bara upplysa om att jag bara har 1.an, 2.an och 4.an...

4 saker jag gjorde igår:
- 100 % fokus på lille Pajas
- Besök på BVC
- Promenad i snömodd
- Tvättade

4 saker jag längtar till/efter:
- Sovmorgon
- Tid för att umgås med H
- Att få ordning på vårt boende
- Våren och sommaren

4 favoritrestauranger:
- Kan inte välja. Just nu är alla restauranger favoriter

Jag måste ju skicka utmaningen vidare och utmanar därför Elin, Catharina och Stina.

/M

Kommentarer
Postat av: kusinen

Kul att du hängde på!

2009-02-24 @ 16:46:11
URL: http://pysselpyret.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0