Inflyttning



Gårdagskvällen tillbringades i badrummet med att sätta upp krokar och ett skåp. Dessutom flyttade mina flaskor, krämer, smycken och smink in, tillbaka där det hör hemma. Hur skönt som helst! Dessutom har jag tagit mig rejält i kragen och rensat och slängt sånt som jag aldrig använder.

 

Igår gjordes sista strykningen av spegelramen så nu ligger den i källaren och gottar till sig. Skulle vara trevligt om den kom upp på väggen i kväll.

Nu är det bara småfix kvar men man kan gott säga att badrummet är fullt användbart. Det känns så lyxigt att kunna duscha i varmvatten i ett fräscht och nytt badrum.


Kommentarer
Postat av: LindaLi

Gillar lampan på väggen!!! Blir ju jättemysigt badrum!

2009-11-13 @ 11:05:12
Postat av: Kusinen

Åh så fint det ser ut, blir riktigt avundsjuk =)

Kram

2009-11-13 @ 22:33:59
URL: http://pysselpyret.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Det där har ni gjort bra!

Kanonfint!!

2009-11-29 @ 19:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0