Lite av varje



 

Nu finns duschdörrarna på plats och likaså toalett och kommoden till handfatet. De senaste kvällarna har det arbetats med vattenledningarna och dess kopplingar vilket inte har varit helt lätt. Dessutom hade de taklister vi sett ut, utgått ur sortimentet så vi fick köpa omålade vilket i och för sig var billigare, men som innebar målning i källaren kvällstid. Nu är sista strykningen gjord.

 

För egen del har jag jobbat varje kväll med mitt vitrinskåp som jag köpte på loppis i våras. Är verkligen inne i ett flow och vill verkligen bli färdig. Att vitrinskåpet även har en kompis i form av en skänk är en helt annan historia. Får se när jag hugger tag i den.

/M


Kommentarer
Postat av: Kusinen

Å så härligt med nytt badrum! Längtar tills vi kommit så långt men får nog dras med våra gröna "härliga" tapeter i det befintliga badrummet ett bra tag till.

Kram

2009-10-31 @ 21:17:09
URL: http://pysselpyret.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0